نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

ترکیب سپاهان در لیگ برتر مشخص شد؟| رونمایی از تیم مورایس در ترکیه

  • کد خبر: ۱۱۸۴۴۱
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
ترکیب سپاهان در لیگ برتر مشخص شد؟| رونمایی از تیم مورایس در ترکیه
به نظر می رسد با توجه به ترکیب بازی سپاهان در دیدار دوستانه، تفکر مورایس تا حدودی نسبت به ترکیب تیمش مشخص شده‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال سپاهان برای برگزاری اردوی آماده سازی پیش فصل خود راهی ترکیه شده و بازیکنان این تیم زیر نظر مورایس تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

آن‌ها در نخستین دیدار دوستانه خود نیز به مصاف داریکا اسپور ترکیه و به برتری چهار بر صفر دست یافتند.

نکته جالب توجه، اما ترکیب سپاهان در این بازی بوده‌است. به استثنای رشید مظاهری که با وجود نیمکت نشینی در بازی امروز، قطعا گلر یک طلایی پوشان خواهدبود، در سایر خطوط به نظر می‌رسد مورایس به ترکیب نهایی خود دست یافته و تنها در صورتی دست به این ترکیب خواهدزد که بازیکنان خارجی‌اش آماده حضور در زمین شوند.

در خط دفاعی، در سمت راست رامین رضاییان، در سمت چپ، امید نورافکن و در قلب دفاع دانشگر و نژادمهدی به میدان رفتند.

یاسین سلمانی، محمد کریمی، جلال علی محمدی، در میانه میدان و در نهایت در فاز هجومی، محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو و محمد علی نژاد به میدان رفتند.

البته نباید فراموش کرد که کامسوبا و فرناندز ۲ بازیکن بزرگی هستند که سپاهان به تازگی خریداری کرده و قطعا در ترکیب اصلی مورایس قرار خواهندداشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->